Gastenboek


 Naam *
 E-mail
 Website
 Bericht *
* Verplicht

Anti-spam maatregel
Gelieve de tekst/cijfer-combinatie in het veld in te geven.
9 + 9=

(39)
>
(39) Rene
vr, 2 augustus 2019 13:29
email

Greetje Rutten
Dan ben je de enige met klachten... Het is altijd goed voor elkaar bij de toko.. en de gene die het radio station www.robintimo.nl in het gastenboek heeft gezet.. het is echt een goed radio station met super hits en dj's... Zelfs op de telefoon :)

(38) Robintimo radio
vr, 2 augustus 2019 13:25
email

Ook de beste hits bij de hand bij
Strandpaviljoen de Toko.

www.robintimo.nl

(37) F.K.
za, 4 mei 2019 09:18
email

What happend with The web cam?

(36) Greetje Rutten
zo, 2 december 2018 15:08

Bar slecht. Weinig mensen in de tent vandaag. Genoeg personeel, maar die zijn alleen maar bezig met de kerstversiering. We hebben in 30 minuten tijd 1 kop koffie op. De bediening keek ook niet naar de gasten om.

Wij komen hier nooit meer!!!

(35) Tiny
ma, 10 september 2018 11:57
email

Hoe kan ik een Foto Plaatsen op jullie site .

(34) Tiny
ma, 10 september 2018 11:54
email

Is de Jongen MET Hoedje nu René of Vincent ?

(33) Rafi
wo, 5 september 2018 06:51

afgelopen vrijdag mijn 50ste verjaardag bij de Toko gevierd.
Alles was super geregeld en mooi ingericht, zodat het een gezellige en mooi feestje is geworden.
De voorbereidingen, organisatie, bediening en gastvrijheid is mijn inzien een sterk kwaliteit waardoor het niet alleen fijn is om bij ze te komen eten, maar ook als feest locatie een echte aanrader is.
hier dus nogmaals mijn dank aan iedereen van strandtent de Toko.

groetjes Rafi


(32) Heidi
di, 14 augustus 2018 15:32
email

Immer wieder toll hier zu sein. Einfach genial und mit Sicherheit nächstes Jahr wieder.

(31) Alex
ma, 16 juli 2018 09:58

Bij een heerlijk dagje strand hoort ook een goede maaltijd. Na heerlijk te zijn neergeploft op het terras werden wij snel geholpen door een aardige jongen. Het drinken werd snel geserveerd en na enige tijd was onze bestelling er ondanks de drukte toch vlot. Echter het geserveerde eten was niet exact zoals wij besteld hadden. Dit hebben wij gelijk aangegeven, maar werd toch neer gezet. Het eten was prima en voldoende voor een strandtent. Echter bij het afrekenen was toch het niet bestelde eten op de rekening beland. Dit heb ik netjes aangegeven en na enige discussie hoefde ik dit niet te betalen. Zeer netjes opgelost door De Toko. Bedankt hiervoor. Dat verdient uiteraard een positieve recensie op internet.

(30) Diana
zo, 11 februari 2018 12:08
email

Waar staan jullie openingstijden???

>
adminGastenboek